Söndag=Partynight!

Hallå! sitter just nu och väntar på middag:) Igår var det spansk afton, många spanjorer går ut och äter och festar... Så först var vi på cafe valla och åt, sen stängde vi och gick vidare till The jokers, sen vidare till Lunas, där det var fullt med folk, mest spansk folk men det fanns ganska mkt fint att titta på haha:) Kom hem vid 02.00... men pappa fyller ju år idag, så vi började fira honom igår vid tolvslaget, med shots och massa dricka:)

Idag har jag legat vid poolen, först har jag vart här på Cafe Valla, var lite disigt och mulet på förmiddan så jag och Emma, frisörskan som jobbar här, vi satt och planerade våran kväll, girls night out:) Så jag solade ungefär 2 timmar, alldeles lagom, blir så himla varmt vid poolen så imorgon SKA jag ner till stranden mycket skönare där, men man blir ju så bortskämd när man har poolen att ligga vid woho:)

Ikväll, söndag är det den bästa dan att gå ut, alla guider är lediga, så det är massa folk som ska ut, jag och Emma ska börja hemma hos mig, sen blir det utgång för hela slanten, Cheers är ett ställe som står på listan men dit går man inte förens 01.00...haha det är då partylivet börjar på mallis:)
Nu är middag här, pannbiff och stekt potatis...

Sen ska jag få pedikyr vid nio sen är det bara svira om och öppna en bacardi woho!
Take care sweden! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0