Solen är starkt, att jag aldrig lär mig:)

Heej! Idag har jag vart på stranden, och solen är starkt ska ni veta..haha om jag hade lagt mig i skuggan 45 minuter tidigare så hade det varit perfekt, nu är jag lite röd brun..haha:) det gör inge ont, hettar bara lite men det är nog lugnt haha...
Men det är ju så skönt och ligga och sola på stranden... inte ett moln på himlen, en bra bok etc... Jag badade till och med, eller badade, tog ett snabbt dopp..tog säkert 10 minuter för mig och doppa mig men jag var snabbare upp:) haha

Kom hem vid 15.30, duschade och nu är vi på cafe valla...snart kommer middan hit..mums:)
Igår var det party party, alla som jobbar här..både på cafet och beaty shopen som pappas kollega också har...så vi började här på cafet..sen gick vi vidare till The jokers, sen till hawaian bar..var hemma vid 03.00..haha:)

Ikväll är det hockey, vet ej om vi ska se den, vi får se:)

vi hörs! puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Karin

hej lilla gumman!



fasen skönt å höra att du fått jobb å grejjer :) hoppas du har d bra !!



puss miss ya

2009-06-18 @ 13:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0