Sola på stranden idag!

Godmorgon sverige, gick upp vid 10.30, åt frukost sen nu är jag på cafet, pappa väntar på fax sen ska vi ner till beachen, woho! Har inte solat eller badat på 2 dar:)

Annars är allt lugnt, blev en tidig kväll igår, vi spelade plump hemma och åt ballerinakakor:) Sen somna jag innan ett, såå skönt! Ska försöka spara pengar nu plus vila upp mig innan Camilla och svenska tjejerna kommer! Nu är det nedräkning:)

Vet ej om mitt minne för bilder är fullt på min data, ska försöka fixa allt ikväll... Men pappa har alltid min data under travet, men idag får han ha sin egen en stund så jag kan lägga upp bilder till er:)

Nej dags att kila ner till stranden, ladda upp med vatten och frukt bara:)
Sköt om er, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0