sjukstugan hos sandra!

godmorgon! lördag idag, pappas favorithelg har kommit, elitloppet, så han är upptagen med det från om med nu tills imorgon eftermiddag...

Dagen började inte så bra, vaknade vid 07.00 sen låg jag vaken och hostade till 11.30... men nu har det lugnat sig lite annars är det väl bara och gå till farmacia igen, var där igår och köpte en ny salva/plåster till mitt munsår/herpes ca 130 kr, jag har ju fått det nu också, jag vet inte varför jag får det, är det solen, börjar jag bli sjuk, jaja min morbror hade också det, han fick det när han var förkyld! men en sak som är bättre hos mig är vaden/hälsenan, såå skönt, nu kan jag gå ordentligt!

Idag blir det lugnt, var på stranden igår med pappa, idag ska jag slappa, vila min överläpp samt hostan, för att sedan ladda mig inför imorgon, då jag och emma antagligen ska ut! Måste spara alla pengar nu när jag inte har nåt jobb, plus att Camilla kommer snart, då vill man spendera mer:) Så nu måste ekonomiska sandra komma fram, om det finns nån sån, hehe...

Kanske ska ta pappas cykel och cykla runt lite? jaja vi får se...

Igår hjälpte jag Emma med hennes tvätt, vi satt seriöst och tittade på när maskinen snurra, hon ville inte lämna tvätten i tvättrummet så vi satt där nere ca 50 minuter, haha...vi matade katter och snackade skit:) Sen kom 2 kompisar förbi senare, så vi alla satt och kollade på Britain got Talent, ikväll är det finalen, så den måste jag se!

Nej nu ska jag kolla runt på bloggar och min mejl, sitter på pappas dator så bilder får komma upp senare:)
ha en jättebra lördag! puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0