Mot poolen NU!

Godmorgon! Kom just tillbaka från flygplatsen, jag följde med pappa och lämnade Marita. Sen åkte vi förbi Alcampo, typ som Ica Maxi fast större:) Köpte en fax till Cafet....

Halsen är bättre idag, igår hade jag ingen röst, hehe... Igår var vi på stranden, låg vid favvostället, precis nedanför Nuevas... Vi badade också, riktigt skönt var det, lite kallt i början men sen var det underbart... Senare på kvällen åt vi nachos och pizza ute på piren nere i hamnen.. Sen gick jag och Marita i äffären, och jag hittade en tunika, så fin:) Så den affären ska jag tillbaka till... Sen åkte vi till hotellet Princess och kollade på showen... Avlsutade kvällen med en plump i lägenheten:)

Snart ska pappa och jag åka hem, blir nog poolen idag, sen ska pappa träna och jag tar nog en siesta:)

Blir kanske utgång ikväll med Emma, ikväll är det "rep"/reseledare kväll, alla dem går ut på tisdagar.,.. Så det är kul när det är mkt folk....Får se om rösten är bra, men annars mår jag toppen, inge ont i halsen, inte så förkyld bara hes, eller ska jag säga att jag har en sexig röst..haha:)

Dags att åka, försöka få bort pappa från travet bara sen mot poolen!

Hasta Luego!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0