Måndagsångest, nej jag tror inte det:)

Godmorgon! Måndag idag, ångest för vissa och många älskar måndagar, här på Mallis är varje dag lördag haha:) Igår var vi ute och åt på kina buffe, oj så mkt och såå billigt...vi åt säkert mat för hela veckan:) Och jag drack alkohol, har faktiskt tagit det lugnt och vart chaufför för dem andra, men igår blev det dricka gott för min del också och taxi hem! Först gick vi till en bar och satt och snacka där, sen gick vi till The jokers sen blev det taxi hem, var hemma vid 02.00... egentligen börjar partylivet då men haha:) Pappa väckte oss vid 10, sen åkte vi och åt english breakfast på ett ställe, men jag tog en toast...nu är vi på cafet, checkade precis ut från hotellet och väntar nu på att få nyckeln till den nya lgh:) mycket flyttande men men så blir det...

Pappa kollar på trav nu sen ska vi alla ner till stranden och sola nån timme.... Ikväll blir det hockey, förhoppningsvis på restaurangen Göta Kanal, eller om vi kan fixa det här på datan och tv...

Fortsätt och skriv kommentarer:)
miss everybody! puss och kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0