Inflammation i vaden!

hallå hallå! gårdagen blev lugn, stängde cafet vid 22.30, gick till jokern och tog en dricka med pappa och buster, somna vid 01.30:) Sen blev man väckt av far min vid 10.00, "Nu ska vi städa", suck tänkte jag, ja vid 12.00 sa jag, somna om en kvart, väcktes av att han tappa soppborsten i golvet, gick runt och hosta, samt tog väldigt tunga steg...så det var bara och gå upp vid 10.40..satte igång en maskin med mina sängkläder, hängde ut dem,ladda en ny maskin med kläder och handdukar...Sen städa jag mitt rum och badrum, så nu är det jättefint hos mig:) Sen mötte jag upp Pappa vid cafet, vi gick en promenad bort mot sunwing, åt på vårat tapas ställe, sen köpte pappa en cykel:) Sen cykla/gick vi bort mot ett lägenhets område och hörde om lägenhet, men det fanns inte så mkt, men vi har fått några nummer så vi ska ringa och höra...för den 25 juni måste vi vara ute från våran lgh, plus att jag vill flytta ihop med svenska tjejerna:) Vi får se vad som händer!

Sen har jag fått inflammattion i min vad/hälsena, fick det i måndags, så mats, pappas kollega är massör så han masserade min vad nu, ojoj vad ont men oj så skönt!

Ska ladda upp lite bilder nu! 18 dar kvar tills Camilla kommer!!

Take care sweden! puss och kram
En dagens bild på mig:)


Pappa


Pappa och hans nya cykel:)


Snart kommer ni!!:)


Jag och Emma (frisören)


Utestället Twister, där hänger många skandinaviska reseledare och människor:)


Sen efter twister bär det av mot Cheers!!:) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0