Hockey VM på Cafe Valla!

Heej! Igår blev det lugnt, vi fixade så vi kunde se hockeyn på våran tv, så vi hade lite gäster, jättekul att allt är igång:) Nu har vi två bord fyllda här... Pappa och jag har vart iväg och handlat, diskställ, 18 års gräns skylt, mat, öl etc...det är mkt att göra när man har Cafe:) Idag ska jag ta det lugnt med solen, hehe, blev som sagt lite mkt igår, kanske går ner lite senare och solar nån halvtimme, men annars är det ju underbart och ligga under ett parasoll och läsa en bra bok, jag har fastnat för en nu, Såld heter, den handlar om traficking...usch säger jag, vad hemskt...

Idag är det fredag, vi ska sända hockeyn här ikväll, har satt ut skyltar runt om här:) Annars blir det lugnt, som sagt det finns ingen vardag på Mallis, varje dag är fredag/lördag, man behöver inte tänka så mkt haha:) Igår fick jag testa en shot här, Tiamaria och Baileys, helt okej var det...haha men tror nu inte att jag dricker varje dag haha:)

Angående jobb för mig så får vi se... har massa olika planer nu! Så snart ska jag berätta hur allt blir, många bollar i luften har jag nu:) Plus att allt inte blev som jag hade tänkt mig med den här resan....

Sköt om er, hörs senare!
Take care!
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0