Mobilen är borta ELLER snodd!

Hallå vänner och fmailj... såå dålig uppdatering, men jag jag har vart upptagen, sjuk och trött...
Men nu ska jag försöka komma "tillbaka" till bloggvärlden...haha

Träffade 3 svenska tjejer förra helgen, från Linköping och Vadstena, så dem bjöd med mig ut, så först var vi på deras hotell sen blev det utgång... Vi har hittat ett ställe som heter Twister, nästan bara skandivaner där och alla tvkändisar fårn reseprogrammen haha:)

Sen har jag vart sjuk sen i tisdag, åkte på nån förkylning och halsont, tror faktiskt det har med när man är ute och dansar, och det är såå varmt där inne så då går man in och ut för att ta luft, inge bra...men nu är det på bättringsväg!

Det har regnat två dar också, onsdag och torsdag, verkligen spöregnat... så då blev det vila från solen men det kanske var lika bra för att jag var sjuk, men nu har det vart bra hela helgen, såå skönt! Har legat vid poolen eller vid stranden varje dag nu, men i onsdags och torsdags så åkte vi bil till palma och magaluf och gjort lite nostalgi sightseeing....etc..

Sen har vi vart på strandgårds traditionen, dvs vart på hotellet Princess coh kollat på shower, både Abba och discomusic...dem är såå bra som sjunger där... Vi svenska tjejer var på ett annat hotell i måndags och kollade på show, dem mimade och dansade inte ens i takt till musiken, och får lön för det...ja man kanske skulle ha valt det yrket istället, men vi skämdes för dem haha...

Sen igår var det Eurovision så vi kollade här på Cafet, hade några gäster, men det eurovision är lite uttråkat nu tycker jag, men Grattis Norge, kul att grannlandet vann! Plus att det är deras nationaldag idag...

Imorse var vi på marknaden uppe i gamla stan, hittade ingenting, men jag har hittat ett par skor här på "dollar street", så dem ska jag antagligen köpa ikväll, tygskor, svarta eller vita 7 euro, typ 80 kr...as bra... kanske ska överraska systrarna,..hehe juste dem läser ju bloggen hahaha:) Linn  och Sofie, mejla färg och storlek! (vita eller svarta)

Min pappas flickvän Marita har vart här den här veckan, trevligt och träffa henne...Annars är det lugnt här, börjar komma mer och mer folk till Alcudia, man lär känna lite tursister men alla¨åker ju hem nån gång... Men jag har ju träffat några säsongare här:)

Vi har inte så mkt rutiner här på Mallis, igår åt vi hemlagat för första gången på 3 veckor, vi lever lite dag för dag, ibland på kvällarna går vi till The joker, antingen tar man en cider eller en läsk, snackar med dem som jobbar där, jättetrevliga männsikor där, en svensk kille och en engelsk tjej... Eller så går vi hem och spelar plump... Jag sover ut på mornarna, går upp runt 10.00, pappa tränar, sen äter vi frukost, solar lite på dan, hem och duschar, sen mot cafet runt kl 17...sen äter mat här, strosar runt på stan, träffar lite folk sen hem och spelar plump eller så går man ut och festar... Men men jag gillar det, men ändå måste vi införa lite rutiner, middag tillsammans hemma i lgh sen göra lite mer "vettiga"saker haha...

Ikväll ska vi gå till restaurangen Lunas och kolla på en show, tydligen är söndagsshowerna superbra där, så Emma (engelska frisören) och jag ska dit tillsammans  men pappa och Co ska också dit... Emma och jag skulle egentligen ut ikväll  men vi orkar nog inte, vi laddar nog inför tisdag, jag är ju ännu inte frisk heller...

Nej nu börjar magen kurra, undra vad jag ska äta... beställa hämtmat..pappa jobbar till nio...

Sen viktigaste av allt, min mobil är borta eller snodd, hände igår efter kl 22... är helt förtvivlad, försöker förtränga bort det men nu kom jag på det...så den är spärrad, så ring eller sms inte mig, ring min mamma om ni vill ha tag i mig sen ger hon pappas nr... Eller mejla mig! Mamma ska skicka ner nya simkortet när det kommmer men det kommer väl ta nån vecka..suck...

Dags och äta något! Sköt om er, saknar alla jättemycket!
puss och kram Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0