Fredag idag, men det finns ingen vardag på Mallis, helg varje dag;)

Hallå hallå! Gick upp vid 12.15 idag, pappa gick till cafet och jag åt frukost och nu är jag här också, har kollat min mejl, bloggar ja alla datarutiner som man har haha:) Snart ska vi ner på stranden, har vilat från solen 2 dar, man kan inte sola varje dag, då kommer jag komma hem som 90 åring, dvs rynkig, så jag solar varannan eller var tredje dag. Plus att när Camilla kommer så blir det beachen varje dag:) woho!

I onsdags såg vi fotbollen, Barcelona- Man. United, Barca vann... men vi vann inga pengar, pappa spelade 1-1...
Igår var på resturangen/baren Luna´s och såg Rod Stewart, jag pappa och Emma. Sen gick vi förbi The joker´s och snacka med några irländare och norrlännigar. Så då kom pappas rätta dialekt fram, haha norrländskan:)

Min vad/hälsena är ännu inte bra, Mats massera den igår med voltaren salva, känns bra för en timme sen kommer värken tillbaka, men men det blir nog bättre, jag haltar mig fram, ser typ ut som min pappa:)

Nu ska vi gå mot stranden, take care sweden, hörde att det typ hagla i Sverige igår hehe:)
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0