första doppet i poolen:)

hallå hallå! jag hatar trav haha, jag får aldrig ha min data, så därför uppdaterar jag så lite:) men men igår flyttade vi in i lägenheten, ojoj så fin den är, 3 sovrum, 3 badrum, stort vardagsrum, kök, tvättrum, två balkonger, en av balkongerna har en jätteskön säng/soffa så där kan man sova om det blir för varmt:) Känns så skönt att ha packat upp allt, fått ordning på sina grejer, vi har levt i en resväska i 8 dar... Igår tvättade jag 3 maskiner också, så nu slipper jag köpa nya kläder hehe:) Var tvungen att köpa en ny tröja, men det gör ju inget hehe, en vit "genomskinlig" tröja, kommer bli perfekt när man är brun:) Blev ingen hockey igår, vi åkte hem efter vi hade stängt vid 20.30, handlade läsk och gott + en kortlek, och satte oss på balkongen och spela plump...

Idag sov jag ut till kl 11.00 såå skönt... Sen åkte vi och handla saker till cafet. Pappa och Buster åkte gymmade och jag la mig vid poolen och solade OCH badade men det va lite för kallt..haha... imorn ska jag satsa på och gå till stranden...

Ikväll ska vi äta kina igen, så gott med buffe:) Sen tror jag det är fotboll ikväll, så då blir det nog linekers bar:) Mamma ska ringa ikväll också....

annars händer ingenting, jobb har jag inget än, vi får se vad som händer, men jag gillar att slappa och ta det lugnt haha:)
Dags att ladda upp lite bilder och en film om jag kan..haha en liten rundtur från lägenheten...

min nya tröja:)


Mitt rum, stökigt redan:)


Ena balkongen


Lite av utsikten


Poolen


pappa är laddad för plump

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0