Checka ut och checka in igen...

Hallå! dålig uppdatering för min del, måste ju uppdatera för alla mina läsare haha:) I fredags var jag ute och åt med Sofia och Conny på en restaurang mot hamnen, sen blev det pannkaks efterrrätt på stammis stället...ni som har varit här nere vet vart jag menar:) Sen gick vi till spelhallen och lekte av oss, bilderna kan visa haha:) nu är dem hemma i sverige, riktigt roligt att dem kom ner hit, en riktig överraskning där på Arlanda... Tack för allt:)

Igår öppnade Cafe Valla helt, två gäster sammanlagt. haha..vi körde trav V75 här...kopplade in min data till platttvn, jättekul, första gången jag kollade på nästan hela travet...

Igår morse checkade vi ut från nuevas hotellet... lämnade väskorna i receptionen och åkte och öppnade baren, sen åkte jag och pappa till hotell diana och checkade in där, haha, så nu bor vi där tills imorgon! Kom nyss tillbaka från flygplatsen, jag körde dit, så nu är ni välkomna ner, jag hämtar er:) Pappas flickväns syster son har kommit nu... så nu sitter vi här på cafet båda med en laptop framför oss...hehe...

Igår var vi och såg fotboll på Linekers bar, Real Madrid-Barcelona...Och Barca vann storslaget:) Imorgon är det hockey, Finland-Kanada...så den ska vi se...

Anågående jobb för mig går det upp och ner faktiskt, var på ett annat ställe igår, vet ej hur det kommer gå, men men vi får se...

Dags att fixa bilderna sen ska pappa ha min data...

puss puss!

Conny och Linus


Hela familjen


Jag åt grillspett


Jag och Linus




Sen spela vi "lufthockey"


Sofia


Baren på Cafe Valla:)


Cafe Valla, kolla skylten:)


Cafe Valla


här bor vi nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att du verkar ha det bra.

Varför byter ni hotell?

Hade du inte ett jobb där nere eller?

Ha det underbart nu och njut kram Tingeling

2009-05-03 @ 18:54:31
Postat av: Sofie

åhh, dem där pannkakorna längtar man ju inte bara lite till! haha, så grymt goda.

lycka till med café valla och hälsa pappa så mycket!

vi hörs någon dag,

puss och kram, saknar dig grymt mycket <3

2009-05-04 @ 16:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0