Camilla kommer till Mallis!!!

Hallå sverige! Det är lugnt här nere, mina svenska kompisar har åkt hem, men dem kommer tillbaka den 10 juni:)
Vi har solat och badat vid stranden varje dag, ätit god mat ute, kollat på shower samt festat:) Tyvärr familjen så blir det "lite" party här på Mallis...

Värmen har verkligen kommit också, igår var det 34 grader... lite jobbigt men men man ska inte klaga...
Idag har det varit lite molnigt men ändå såå varmt! Nu börjar solen komma fram, lagom till kvällen, nice:)

Jobb går framåt tror jag, mer vill jag inte säga förens allt är klart...

Sen det bästa med allt är att min vän Camilla kommer till Mallis den 14 Juni och stannar tills den 25 juni, typ 1 ½ vecka, ååå vad jag glad jag är, ska bli såå kul:) Har inte träffat eller umgåtts med henne på flera flera månader...Så nu är det bokat och klart! Woho!!

Idag lagade jag pannkakor här på cafet till alla anställda haha till och med våra kinesiska kompisar tyckte om dem:) Lagade säkert 30 stycken, lite varmt och steka men haha...

Ikväll ska jag och Emma (frisören) gå ut, söndag, the big repnight! alla reseledare är lediga!

lovar och ladda upp bilder nån dag, men jag har inte haft tiden:)
Take care, hasta luego!
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Karin

hahah gumman glöm d ja skrev om mina mess NU fattar ja , , :) pusss

2009-05-26 @ 01:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0