Kvällsmat hos jessica!

Kom nyss hem från södertälje, jag och mamma åkte in en snabbis, handla på Maxi. Kom hem gasa ner till konsum, glömde totalt bort mitt paket, det var som jag trodde väskan, ett linne, en skarf samt en jeans jacka som jag ska skicka tillbaka. Var inte riktigt en "riktigt" jeansjacka utan en kavaj typ...inte alls lika snygg i verkligheten:)

när vi va på Maxi fick jag syn på Vecko Revyn, och gissa vem som var på omslaget? Blondinbella! Så jag var tvungen att köpa den:) haha

Väntar på att jessicas jobb möte ska ta slut, ska äta lite sen middag samt kanske se på playa del sol:) Våran favorit, kan alla repliker och kommentarer:) hon måste ju ut till stallet ikväll och "natta" hästarna, hon är där varje dag minst en gång, fasen vad mkt jobb det är med hästar, trodde det bara va och rida och mata lite..

imorgon blir det lugnt, förhoppningsvis, måste verkligen ringa dagis nu och flörta till mig jobb:) känns att pengar behövs hela tiden..så jag måste börja jobba mer. På fredag ska syrrorna och jag in till södertälje och klippa oss, om Linn är bättre, stackarn, hon har vart sjuk nu i 3 veckor..

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0