Back in the business!

Jaha då var man tillbaka, hoppas att det blir långvarigt nu istället för några inlägg, hade faktiskt inte tiden eller lusten förut, men nu känns det bättre...dvs jag är arbetslös (typ) haha, är sjuk för tillfälligt, samt inom en kort tid så kommer mitt liv bli roligare att läsa om, om ungefär 2 månder så drar jag, oh yeah, ni hörde rätt...men som jessica säger, jag har inte sett flygbiljetten än..haha men jag ska åka...ni som känner mig vet att planet åker i mitten av April till Spanien eller rättare sagt MALLIS!! där jag ska jobba en säsong, ska bli såå kul och framförallt skönt, "slippa" Trosa under en tid samt Sverige...usch känner ingenting för det här landet...men men det kan bli ett annat inlägg=)

Är förövrigt sjuk, halsfluss, usch, var hos doktorn idag, fick pencellin, så om några dar är jag piggare, yes!

Är arbetslös också, som alla kallar det men jag ser mig själv som en "helg & extra arbetare"...haha, har blivit alldeles bekväm med att vara hemma, har sagt till mig själv och människor omkring mig att jag ska ringa dagis och skriva upp mig på vikarie listan...men jag orkar inte...det känns som att min lilla buffert för Mallis kommer ordna sig ändå... jag har ju mina kontakter men men hahaha:) det där lät konstigt haha...

Veckan ser lugn nu, framförallt att kurera sig och bli frisk, jobba på statoil på onsdag..bio i helgen...

Nej nu får det räcka, om bloggen ska hålla uppe så ska jag hålla mig till korta inlägg...
Vi höres!
puss och kram!

Bjuder på en bild från USA/LA där jag var över nyår, rättare sagt "the sign", Hollywood skylten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0